יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

תמונות יוצרות





בזמן האחרון קצת נעדרתי מכתיבת הבלוג, והאמת היא שמאוד התגעגעתי.
אך מאחר ואת הזמן האבוד אין להחזיר, אני אפוצץ אתכם בתמונות של יצירות שעשינו בחודש וחצי האחרון, ואני מבטיחה לכם שעוד השבוע אחזור לספר לכם אנקדוטות מחיינו. (למשל - שיש לנו ברווז חדש בבית, אבל זה לפעם הבאה..)
 
יעל הכינה סימניות סרוגות. המצאה שלה, ביצוע מרהיב.
הנה מקבץ מהסימניות שלה. נכון מהממות?
האמנית בשעת יצירה
מבט נוסף על יצירת הפאר

 
עמית תירגלה את הספרדית שלה ויצרה אצל אחותה הזאטוטה חשקים גדולים לעיתון של נסיכות משל עצמה.
אני עשיתי הפסקה קלה מסריגת השמיכה לטובת הכנת מתנה לשרון, שבאה לבקר אותנו בחגים (הפתעה גמורה מבחינתה. אנחנו ידענו הכל..)
 
כאן שרון מקבלת את המתנה שלה - זהו השל הראשון שלי.
גם הכנתי כפפות נטולות אצבעות לבנות שלי והן בחרו את הכפתורים
 
עמית בחרה כפפות בצבעי הקשת, לא תואמות.
גם ליערה יש - בצבע ורוד בייבי (כמובן), אבל היא לא הסכימה לדגמן אותם עבורי...סורי.

וכשנגמרה ההפסקה (אחרי החגים, לא?!) חזרתי לעבוד על השמיכה.
והכי הכי טרי, ממש מהיום - טעמנו קצת חגים נוכריים וחצבנו בדלעת.
התוצאה לפניכם.

נשיקות <3 עינת
 
ועוד משהו אחרון, טוב אני לא יכולה ממש להתאפק...הבנות שלי טוענות שהברווז ננטש על ידי אמו שלא מטפלת בו ולא אוהבת אותו כלל וכלל, ולכן הן אימצו אותו לחיקן. היום הן אפילו שמו אותו בבריכה קטנה שנקוותה במרפסת שלנו מהגשמים האחרונים (והארץ גושמת בחוזקה לקראת סוף העונה הרטובה). לברווז שלום.

אין תגובות: