יום שבת, 3 בפברואר 2018

4 שנים ו14

השבוע היה רווי בחגיגות.
גם חגגתי 4 שנים לבלוג (צהלולים יתקבלו בברכה) וגם חגגתי עם בח״לי 14 שנות נישואין (פה אני מבקשת יותר מצהלולים. לדעתי מחיאות כפיים סוערות יעשו את העבודה). איך אתם חוגגים יום נישואין?
בסרטים ובתוכניות הטלוויזיה, תמיד רואים את הגבר מביא פרחים, האישה מפנקת בארוחה רומנטית לאור נורת. או שלחילופין, הם מתאמים בייביסיטר מראש ויוצאים לארוחה במסעדה יקרה על שפת הים (ואז גם טועים בהם שהם אנשי מוסד והם נאלצים לברוח מראש המאפיה ובדרך הם מתאהבים מחדש וכאלה).





אז אצלנו זה לא ממש ככה.

לדוגמא - שנה שעברה יצאנו כל המשפחה לאכול יחד לכבוד יום הנישואין שלנו (תכל׳ס, אם לא אנחנו - לא היו הן, אז גם הן חגגו). אני קניתי לו גיטרה, הוא קנה לי עגילים.
השנה? ובכן, השנה היה אפילו מדליק יותר, כי השנה בח״לי נשוי לסטודנטית, אז אני חושבת שעשיתי מספיק. מה גם שהתקציב של סטודנטים הוא לא גבוה, אז לא קניתי לו מתנה. הוא? כבר שנה שהוא צוחק עליי שהוא קונה לי תכשיטים ואני מעדיפה ללכת עם חוטים וחרוזים. אז השנה הוא יצא מלך (כרגיל), ניגש לחנות החוטים האהובה עליי וקנה לי 3 צמידים חדשים. כמו שאני אוהבת - קלע בול!



ואם אני כבר משוויצה בחוטים שלי, אז תנו לי לספר לכם עליהם קצת. החוטים האלה הם עבודת יד מקומית של חברה בשם wakami. החברה מספקת עבודה לנשים בכפרים מבודדים ומאפשרת להן לבנות להן ולמשפחתן עתיד. על פי הנתונים שהחברה מפרסמת, 96% מהכוח העובד הם נשים, שהצליחו להעלות את אחוז מקבלי ההשכלה באזורם ל75%. אני חושבת שזה מרשים ביותר. בנוסף, לכל צמיד יש סיפור משלו וערך מוסף, מה שהופך את החוטים שלי לשווים זהב. אם אתם רוצים לראות עוד קצת מהשיק הזה, תוכלו לבקר באתר של wakami.

חוצמזה נפגשנו "ככה במקרה" לארוחת צהריים ספונטנית, שלדעתי זה יותר כיף מלקבוע מראש עם בייביסיטר, וחלקנו המבורגר וצ'יפס אליפות. בפעם הבאה שאתם בגואטמלה סיטי, תקפצו ל 21Bar&Grill  ותזמינו גם אותי. היה טעים. (אם אתם שואלים, זו הכתובת Zona 10, 2 Avenida 13-25, Guatemala).



וכדי להוסיף מתוק לדביק, גם נפגשנו במקרה בזוג מריאצ'ים שניגנו לכבודנו שיר אהבה וריגשו אותנו מאוד. בקיצור, היה שווה!





נשיקות <3 עינת

ועוד משהו אחרון: איך אתם חוגגים יום נישואין? מסודר ואחראי או ספונטני ומרגש? כתבו לי למטה בתגובות, אשמח לשמוע.

אין תגובות: