יום ראשון, 23 בפברואר 2014

follow up

למקרה שתהיתם מה קרה לפאדיחה השבועית שלי, אז תדעו שלא קרה איתה כלום. פשוט הגעתי לתובנה - לעשות 2 דברים בו זמנית זה אולי מדליק, אבל לא תמיד מסתדר יחד עם דבר שלישי. למשל, אם אני הולכת לטייל עם הכהבלה, שמנסה להגיע לשני צדי המדרכה בו זמנית, ובאותו הזמן מנסה לחייג בטלפון לישראל, יש מצב שאתקע בעץ, כי אי אפשר לשלב את כל זה גם עם היכולת לראות.
פה כבר הגזמתי..

היום, יום ראשון נסענו לבקר את בח"לי בחוות הפרחים המהממת שלו, והשרשנו שרכים לגינה הפרטית שלנו. גם צילמתי מלא תמונות מדליקות אבל לא יהיו תמונות חדשות בבלוג כי הצלחתי לשבור את הטלפון החתיך שלי. ולא, זאת לא פאדיחה, זאת שלומיאליות לשמה. או שזה חוסר היכולת שלי להגיד לעוללה "לא" כשהיא רוצה לשחק לי בטלפון הנייד. תגידו מה שתגידו, אני בעניין של תובנות היום, ולכן, בנימה זאת - להלן דו"ח ההתקדמות שלי ברשימת הטודו.

1. שמיכת הריבועים שלי - ערימת הריבועים הולכת וגדלה.
כבר חשבתי שטעיתי באמצע הדרך בספירת התפרים (עיניים? קשרים? איך קוראים להם בעברית?) ואז החלטתי שככה גם טוב.
2. רקמה!  חילקנו לתתי סעיפים, זוכרים?
א. ברכת הכהנים - סיימתי כבר שורה! החלטתי שבכל שיעור קראטה של יעל אני עושה לפחות אות אחת. למזלי יש לא מעט יודים וווים אז אני מצליחה לעמוד בהחלטה שלי.
ב. מגבות ראש - מתקדם נפלא!
ג. פרויקט 37 הריבועים. בינתיים קניתי את הבד אבל לא מצליחה להתפנות לזה. אולי אתחיל כשבאמת אהיה בת 37...אז יש לי עוד חודשיים!
ד. מפה. עדיין בארגזים בישראל.
3. טלאים. כבודו מונח במקומו. לא הגעתי אליהם בכלל. עצוב. אני בטלאי האחרון.
4. שברים ואחוזים - נפלא! הילדה התחילה ללמוד בהנאה רבה שברים פשוטים וכמובן תופסת את העניין כמו מלכה. מצאתי אתר מגניב עם משחקי חשבון ברמות שונות, ו-2 הבנות (בנות 7 ו-9) יושבות ומשחקות בו בתורות. היום הן אפילו ישבו עם העוללה...למי שמעוניין, יכול למצוא את האתר כאן
5. פרויקט המקלות - מושלם!

וגם הפרויקט שמיד לקחתי אחריו, של מובייל הסוסים גמור ותלוי.
איזה כיף זה לסיים פרויקטים שכאלה. גם כי התוצרת ממש יפה, והבית מודה לה בחפץ לב. וגם כי יש מקום לפרויקט חדש.
6. פאזל. כן...מאז הרשימה לא התחבר ולו חלק אחד נוסף. המקום שהפאזל הזה תופס על השולחן הוא מגוחך לגמרי. איך ממשיכים מפה? מישהו?
7. יום ההולדת של עמית. ירדנו מעניין הבובה. בח"לי טען שיש פה סוג של עבודת אלילים והוא לא מוכן. במקום זה טיפסנו על הר געש והלכנו לסלון יופי ולפארק שעשועים והיא תקבל אופניים כפי שביקשה. היום היא הראתה לי את רשימת המתנות שרצתה לעצמה (סוףסוף..4 ימים אחרי התאריך המבוקש..) ברשימה - בובה לה ולאחותה, חישוק וחצאית חדשה בשבילי. נשמה טהורה.

8. פורים! שלשון התחלנו להכין את הכנפיים של התוכי הצבעוני. הדבקנו נוצות על בד לבד עד שנגמר לנו הדבק החם. אתמול התחלנו עם קליאופטרה. מצאנו בד זהב וגזרנו וצבענו והדבקנו פאייטים ענקיים על פי ההדרכה המהממת הזו.
9. היום רוקנתי את המקפיא משקית קפואה של בננות מרקיבות. לא היה מנוס.
עונת הבננות לא נגמרת פה, אז אני לא מצטערת במיוחדץ אני אכין בננות בשוקולד מבננות טריות יותר.

במהלך החודש האחרון נוספו עוד עשיות ומלאכות ותענוגות אחרים כך שאני מסופקת עם ההתקדמת הנפלאה ברשימה. איך אתם עומדים במטלות שלכם?
רק שלא נתעייף אף פעם, אה?!

נשיקות 3> עינת

ועוד משהו קטן: הנה כמה מהדברים שעשינו החודש ולא היו ברשימה...

כוכבי נייר ושוב תודה לאורני וגבי
עיטורי הלב לוולנטיין/שיעור ריקוד של עמית
מתנות לנשים הגדולות בחיי
יצירות של Djeco. אורני, תודה!
 




ברכת הלילה הפרטית
יצירות של Djeco



כובעי ושושני לבד
תרנגולות. איזה כיף לשחק איתן!
כובעי ושושני לבד



פונפונים!! ואפילו יצרנו הדרכה מצולמת..


ומשהו אחרון לסיום - במשך מלא זמן, בערך מאז שהוא יצא, רגע לפני חג המולד, נדנדו לנו הבנות שהן רוצות לראות את הסרט הנפלא Frozen. אז היום ראינו אותו. סיפור מוכר על אהבת אמת עם טוויסט מקסים ושיעור נורא חשוב, בעיקר לאחיות. אנימציה מדהימה, ואפילו העוללה היתה מרותקת למסך. מומלץ למשפחות עם בנות בעיקר, אבל לא רק. 

 

אין תגובות: