יום חמישי, 20 בפברואר 2014

רשימת מלאי #1






מדי פעם בפעם כדאי וראוי לקחת נשימה עמוקה ולעשות רשימת מלאי/מצאי/נוכחות על החיים שלנו.
אז הנה זה מגיע, בהשראת פיפ האוסטרלית , רשימת המלאי הראשונה שלי.
תהנו, ואם בא לכם - תעבירו את זה הלאה...
 
עושה: מתנות לנשים בחיי לכבוד פסח. חבל שאני לא יכולה להראות לכם תמונות, כי זו הפתעה, אבל זה יוצא יפה מאוד מאוד.

 מבשלת: ארוחת שבת. מתוכננים להגיע אורחים השבת והשמחה גדולה. בתוכנית, בין השאר - מוסקה. אני אוהבת חצילים.

 שותה: את הקפה השני שלי הבוקר. בלי חלב, עם שקית אחת של ממתיק.

 קוראת: אניד בלייטון, החמישיה הסודית. סוג של חזרה למקורות. וגם נגמרו לי הספרים בעברית.

 רוצה: שבח"לי ירגיש יותר טוב. הבטן שלו מציקה לו כבר 3 ימים.

מסתכלת: איך הימים הקרים מתחממים אט אט ונעים להיות בחוץ.

 משחקת: בטלפון. אין לי הרבה זמן לזה, אז מנצלת את הרגעים השקטים בשירותים...

 מחליטה: לשפר את הכושר הגופני שלי כבר הרבה מאוד זמן.

מאחלת: יום הולדת שמח לכל האהובים עליי. יש טיפה של עצב בברכה הזו, אבל מתרכזת בשמחה.

נהנית: לראות את הבנות שלי משחקות יחד זו עם זו. גם כשהרעש שהן מייצרות הוא מאוד גדול.

מחכה: בקוצר רוח לאפריל. אז השמיים יתבהרו, האויר יתחמם, וחלק נכבד מהמשפחה האהובה שלנו תבוא לבקר.

מעדיפה: שהמשפחה תגור קצת יותר קרוב, ואז נוכל לבקר אלו את אלו יותר מרק פעם אחת בשנה.

 תוהה: בפרקטיקה של הביקור המיוחל.

 אוהבת: את הסלסילה החדשה שקניתי לי. אני מניחה בה את כל העבודות בעשייה שלי ומתהלכת איתה ברחבי הבית. כיף גדול.

 מהרהרת: כל הזמן, על הכל. אני בכל זאת ממוצא פולני...

חושבת על: איך לבנות ספריה בבית. גבס? בלוקים ועץ? הספרים עוד מעט יגיעו, אני מקווה. 

צופה: בכל העונות של ד"ר האוס שוב. אוהבת מאוד את יו לורי והדמות שלו מרתקת. חוץ מזה, הוא מזכיר לי את בח"לי בראייה הישירה שלו על החיים ובדרך הסקת המסקנות. 

מקווה: שהספרים יגיעו כבר.

מתפעלת: מהחיוך של העוללה ומהמהירות שבה היא לומדת לדבר.

זקוקה ל: שיחה ארוכה ארוכה עם חברה טובה.

מריחה: סלק מתבשל. עדיף מסלק שרוף, לא?

לובשת: פיג'מה. הכי כיף בפיג'מה.

עוקבת אחרי: נשים אוסטרליות. לא יודעת למה, אבל הבלוגריות שנותנות לי הכי הרבה השראה בזמן האחרון מגיעות מהיבשת שם למטה.

שמה לב: איך הבכורה מתבגרת במחשבה ובהתנהגות.

יודעת: שבח"לי אוהב אותי מאוד אבל עדיין הייתי רוצה שיביא לי פרחים מדי פעם. הוא מגדל אותם, הרי!

לומדת: לסרוג, ומתנסה בדוגמאות חדשות כל הזמן. 

מרגישה: שאני לוחצת לפעמים יותר מדי.

מעריצה: את הבנות שלי שמצליחות להפתיע אותי ביכולות שלהן.

ממיינת: בגדים. מה כבר קטן מדי, מה יכול לעבור הלאה.

קונה: צבעי מאכל. אני רוצה להכין צבעי ידיים.

מקבלת: סיפוק כשאני עושה עוד ריבוע בשמיכה או מסיימת עוד אות ברקמת ברכת הכהנים.

 מסמנת בספר: יותר נכון מסמנת בחוברות הרקמה והסריגה שלי דברים שהייתי רוצה לעשות פעם, כשאגדל.

 לא אוהבת: לכעוס.

 פותחת: את הבוקר עם בח"לי, גם כשזה מוקדם מאוד.

מצחקקת: כשאני רואה מצב האומה. גורי אלפי מאוד מצחיק אותי.

מרגישה: ברת מזל שיש לי משפחה תומכת ובריאות.

 מנשנשת: תמרים קולומביאניים. הם לא מתוקים כמו המג'הול.

 חושקת: במכונת תפירה.

 מייחלת: ליום חופש. שקט כזה, בלי צריך ורוצה וזקוק.

 עוזרת: לבת של העוזרת שלי להיות מלכת הקרנבל הכי יפה השנה!

שומעת: דרך היוטיוב את כל מה שWOTE מנגנים.
 
נהנית: לראות את הפרחים פורחים בגינה הקטנה שלנו.
 
וזוהי רשימת המלאי שלי לעכשיו.
 
תודה שעשיתם אותה יחד איתי.
נשיקות 3> עינת
 
ועוד משהו קטן: לבנות יש קנרית חדשה. כבר דיברנו פעם על אוספים? הנה זה מתחיל...

אין תגובות: