יום רביעי, 7 בפברואר 2018

יום חופש בהפתעה

יצאתי מהבית מוקדם היום בבוקר.
עברתי אצל הוטרינרית כדי להשאיר אצלה כלבה אחת וחתולה אחת.
ניקיתי את האוטו מהשאריות שהכלבה פלטה.
עברתי בבריסטה האהוב שלי וקניתי קפוצ'ינו.
ואז קיבלתי הודעה, שבעצם השיעור שלי מבוטל להיום.





אז במקום לפנות ימינה לאוניברסיטה, פניתי שמאלה לאחד מהמקומות האחרים שאני אוהבת בעיר - Paseo Cayala. הפסאו הוא מדרחוב רחב ידיים, שדומה לערים ספרדיות ואירופיות אחרות בדרכים מרוצפות האבן שלו ומרפסות הבתים המעוטרות שגובלות אותם. המדרחוב מאכלס בית קולנוע אחד, גלריה אחת או שתיים,  עשרות חנויות מעצבים של אופנה, בידור, אמנות והמון בתי קפה ומסעדות שוות. זה מקום נפלא לבלות בו בוקר שמשי עם המשפחה, לרכב על אופניים, לשחק עם הכלבים (אם הם לא חירבנו/הקיאו לכם באוטו בדרך), לצעוד במדרכות הרחבות ואפילו לעשות קניות, אם ידכם משגת. תוכלו להציץ במקום עד קצת כאן.



היום נכנסתי לבית קפה חדש, בשם Watson. אני רואה את בית הקפה הזה כבר 4 שנים, בעיקר את האופניים שעומדות לו בחזית, ונפשי חשקה להיכנס. היום, בהיותי לבד, עם זמן פנוי ועם מחשב עם בטריה מלאה, נכנסתי. המקום מגיש קפה סביר (לא חזק מספיק לטעמי, אני בררנית), משמיע מוסיקה נעימה ומאפשר ללקוחות שלו לעבוד עם ווייפיי חינם על כסאות סופר נוחים. בנוסף לקפה, הוא מציע גם ספרים למכירה או לקריאה במקום ואמנות מקומית למכירה. 




אבל הקפה הוא רק התחנה הראשונה בדרך. המטרה העיקרית - לגשת לגלריה המרכזית במקום, לראות קצת אמנות רחוב ולשתף אתכם בפלא הזה, שהוא גואטמלה.









אז מסתבר שהאמנות לא היתה ברחוב. הם רק קוראים ככה לתערוכה.
בינואר הם דוקא כן מציגים אמנות ברחוב, אבל מילא.
גם זה חלק מהיות גואטמלה - גואטמלה.
אם תרצו להציץ קצת יותר, מוזמנים לאתר של הגלריה.  הגלריה תורמת חלק מהרווחים שלה לטובת ארגונים שעוסקים בבריאות הציבור, תרבות וחינוך.

נשיקות <3 עינת

ועוד משהו אחרון: אוטוטו יום האהבה ואני מתכננת לכם רשומה חיובית במיוחד. איך אתם מתכננים לחגוג?

2 תגובות:

Very Big Glasses אמר/ה...

בית הקפה הזה נשמע חלומי! אני מתה על בתי קפה עם ספרים ואומנות מעניינת.

אמא יוצרת אמר/ה...

גם אני! וכמה חיפשתי!
אני מאוד שמחה שמצאתי אותו ורק מצטערת שהוא לא קרוב יותר אליי הביתה..