יום שבת, 19 במרץ 2016

משנכנס אדר א', נכנס גם אדר ב'

דיברנו כבר לא פעם על ההפקות שלי, וחלקכם כבר ציינתם שאני לעתים מגזימה (טוב, רק אני ציינתי, אבל אף אחד לא התנגד!!).
אז הפעם נדבר על פורים.
אני אוהבת את חודש אדר. מתחילתו ועד סופו אני משתדלת לעשות לבנות שלי שמח (כי להתחפש בעצמי ולהתאפר כמו אהבלה זה לא לגילי). אנחנו מתאפרות, מתחפשות, ובזמן האחרון אנחנו רוקדות בסלון לצלילי ג'סטין ביבר וקייטי פרי.
שמחה גדולה.
אדר זה גם חודש ההולדת של עמית, וכולכם ראיתם לאן זה מוביל (עיין ערך כאן), ועוד השנה יצא לנו גם אדר א' וגם אדר ב', ככה שהיא מצפה ל2 ימי הולדת (ועל זה נאמר פחחחח). 
פורים זו הזדמנות להפקה משולבת.
יש לנו אפייה צבעונית ופורימית:





יש לנו איפור ותחפושות ותפירה:















מילא הטורבן, אבל ראיתם את ניסים גרמה מאחורה??


יש לנו משלוחי מנות יצירתיים:







מה עוד ברשימת ההפקה?
תחפושת ליערה של אלזה (אלא מה?!), יעל מכינה לעצמה תחפושת של הנסיכה ליאה ממלחמת הכוכבים (כי יש לה חרב והיא מדליקה) ואני לא יודעת עוד למה אתחפש.
יש למישהו רעיונות??

נשיקות וחג שמח! <3 עינת

ועוד משהו אחרון: אני רצינית לגבי הרעיונות, אני כמעט והתייאשתי.

אין תגובות: