יום חמישי, 13 בפברואר 2014

הדרכה אוהבת


לכל מי ששואל את עצמו - מה? עכשיו היא נזכרה להכין הדרכה ליצירה לוולנטיינ'ס? לא באיחור קצת? אז זהו, שלא. אני חיה בגואטמלה, זוכרים? אצלי יש עוד כמה שעות טובות.
ובכלל, לא התכוונתי לעשות כלום לוולנטיינ'ס, כי אנחנו מעדיפים לחגוג את ט"ו באב, אבל החוג של עמית דרש ממנה לבוא עם משהו אדום, אז החלטתי לנצל את המעמד והדרישה ולהכין גם הדרכה בדרך.
ומאחר ולא תכננתי לעשות כלום, השתמשתי בחומרים שהיו לי בבית, ואלה הם:
בד לבד לבן (אם יש אדום - יותר טוב!)
צבע גואש אדום (אם יש לבד אדום, לא צריך צבע..)
דבק חם
סיכה לגוף/לשיער/גומיה
מספריים, חוט ומחט
הרבה מחשבות טובות ואוהבות
והנה לראשונה בבלוג - מדריך מצולם


לא היה לי לבד אדום. אז צבעתי לבבות מקסימים על לבד לבן.
למי שיש בד אדום - ציירו לבבות מקסימים, עדיף עם שבלונה, וגיזרו.
אני הייתי צריכה לחכות שיתייבש הצבע וכאלה..ולא היתה לי סבלנות והתלכלכו לנו הידיים, אבל שטויות..
והנה הלבבות המקסימים כבר גזורים ומוכנים (אבל לא יבשים לגמרי..)
בחרו לכם 2 לבבות באותו הגודל (נכון שהשתמשנו בשבלונה, אבל הי! אנחנו לא מכונה!!) שימו אותם גב אל גב ועשו תפר חיצוני פשוט. בחרו צבע של חוט שיבלוט קצת על גבי האדום.
התחילו את התפר למעלה והשאירו פתח למילוי
ועכשיו תמונות של ילדות מקסימות תופרות. קחו לכם רגע בשביל להתרגש ולהנות כמוני. אפילו שני רגעים. הן שוות את זה, לא?!


 
 
נמשיך
 
 
עכשיו למלא. אם יש לכם חומר מילוי, נפלא. אם לא - צמר גפן גם עובד נפלא.
תפרו את הלב עד הסוף וקישרו.

 

ועכשיו הלב מוכן! מה החלטתם? צמיד/גומיה/סיכה? בכל מקרה - השתמשו בפיסת לבד נוספת בכדי להדביק על הלב בעזרת דבק חם, כי סיכה/גומיה לבד לא יידבקו. הניחו את האביזר על הלב הפחות יפה (כן, ברור שאין כזה, כולם יפים באותה מידה!) דבק חם ואת פיסת הדבק הנוספת ומעכו מעט וזהו! מוכן!
 
והנה הלבבות המוכנים שלנו - מבט מאחורה ומבט מקדימה. מקסימים, נכון?






והנה דוגמנית הבית עם היצירה שלה, מככבת בגולגול בלרינה.
גולגול בלרינה זה צמד מלים מגניב. אני אחזור עליו שוב.
גולגול בלרינה.

 
 
 
 
 

ולחלק הבאמת מעניין של היום הזה. ב-14/2 לפני יותר מ-30 שנה לקח על עצמו זוג אוהבים החלטה פזיזה אחת ששינתה את חיי לנצח. 

אמא ואבא הפרטיים שלי - אני שמחה על ההחלטה שלקחתם על עצמכם, ומאחלת לכם עוד הרבה שנים מוצלחות יחד. ורק מוצלחות! מלאות באהבה וקסם, מאושרות ובריאות, מתגעגעת אליכם מלא ומוסרת המון נשיקות מרחוק. עד מחר הן יגיעו בטוח...

 
ועד לפעם הבאה, יום אהבה שמח לכולם <3 עינת

אין תגובות: