יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

נסיון, נסיון, 1 2 3

אני אוהבת לנסות דברים חדשים.
אם זה מצליח לי, אני אפילו מגזימה (קצת) וממשיכה ליצור.
ככה יצא ששרפתי את הבלנדר שלנו כשניסיתי (קצת) למחזר נייר וליצור איתו אהיל למנורה. הרטבתי מלא נייר וצבעתי אותו במי סלק ואז החלטתי לטחון אותו היטב היטב בבלנדר. התוצאות היו הרות אסון. לבלנדר.
הנייר גם התעקש לא להתייבש לי בזמן, מה שגרם לפרויקט המיוחל של אהיל לשנות מצב ולנייר לשמש כפריט קישוט במעמד עצמו.
אני לא גאה בתוצאה.
אבל! היתה לי הזדמנות לשחק עם שרף (רסינה, אפוקסי, יו ניים איט) עוד קצת ובתהליך גם למדתי לערוך וידאו.




אז יש לנו כבר 3 דברים שניסיתי לאחרונה, חלקם אפילו די הצליחו, בחלקם נחלתי אכזבה מרה.
לזו האחרונה, הצטרף הנסיון האחרון שלי לשרוף פלסטיק. אז כן, בלשרוף אני מוצלחת (קצת), אם באוכל ואם בבלנדרים (על אוכל שרוף אפשר לקרוא כאן), אבל לא האמנתי שעד כדי כך.

הכל התחיל בתמונה ורעיון שרץ לי הרבה זמן בראש. לפני מלא זמן הכנו מחזיקי מפתחות מפלסטיקים שחיממנו בתנור והתכווצו בקסם. גליונות הפלסטיקים המיוחדים נגמרו כבר מזמן, אבל התמונה הזו הבטיחה שאפשר גם מפלסטיק ממוחזר!




פלסטיקים כאלה יש לי מלא, מקייטנת המאפים של עמית (זוכרים?) והשבוע החלטתי סוף סוף לנסות. הושבתי את הבנות מול חוברות המנדלה לצביעה והספרים שלהן, שיבחרו ציור אהוב, יעתיקו ויצבעו, גזרנו וחוררנו חור בקצה והרמנו ציפיות לתקרה.


עמית בחרה דרקון

יערה בחרה בובות קוקשי

יעל בחרה דג



 אממה? כגוגל הציפיות כך גודל האכזבות? נו, בעיקר שלי. הבנות בעיקר גיחכו לנוכח התוצאה וחזרו לראות סרטונים ביוטיוב שמלמדים איך עושים סליים מגלונים של דבק. 

סבבה




פחות סבבה




מה זה לעזאזל?!



לא ויתרתי, נסיון נוסף יתקיים בהמשך. אולי הפעם גם אקרא את ההוראות ביתר תשומת לב...



נשיקות<3 עינת

ועוד משהו אחרון: הילדים בשכונה נמצאים בחופשת חורף/כריסמס/קיץ וכל היום נמצאים אצלי בבית בין 4 ל-8 בנות מהשכונה, אוכלות לעייפה. תודה לאל על המצאת הפילסברי!

אוכל להמונים



2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

גם אני ניסיתי לעשות שרינקים מקופסת פלסטיק. יצא אותה קטסטרופה...

אמא יוצרת אמר/ה...

סוג של מפח נפש,נכון?
אבל אל דאגה! אני אנסה שוב עד שאצליח 😄