יום שני, 16 ביוני 2014

גווווווווווווללללל!!!

טוב, למרות שמאוד קורץ לי לרשום משהו בדבר המונדיאל, אני לא אעשה זאת.
אני רק אשים את זה פה ואלך.

אוהדי נבחרת איטליה בזמן צפיה במשחק שלהם מול נבחרת אנגליה.
היה בעיקר רועש...





נו...אני לא באמת הולכת!
עבר עלינו כל כך הרבה השבוע האחרון שאין מצב שאלך בלי לשתף קצת!

מה היה לנו?

הכל התחיל ביום ראשון האחרון. לבח"לי סוף סוף היה יום חופשי והחלטנו לראות צד נוסף של אנטיגואה - הצד העליון!



מיטיבי ראות יוכלו לראות את ענן העשן שהתפרץ לו מהר הגעש שממול (fuego פואגו - אש). ההר החליט להתפרץ בקטנה בדיוק כשצילמתי. נחמד מצדו, לא?

ככה רואים את אנטיגואה! ממרום הציפור וכבלי האומגה!

ולמי שהיה לו ספק - גם אני השתתפתי...





גילינו את המקום הנפלא הזה בעקבות שיטוט ממוקד באינטרנט El Tenedor del Cerro  (המזלג על הגבעה). המקום הוא בעצם מסעדה במקום הכי גבוה שצופה על אנטיגואה. הוא קצת פחות מוכר מגבעת הצלב (cerro del cruz), אבל מושלם ומושקע כמו שרק בגואטמלה ניתן לראות. פסלים שמפוזרים בגנים המטופחים, מוזיאון קטן וגלריות לאמנות, גינת ירק עצומה ומסוגננת שמשרתת את אוכלי המסעדה, בריכות מים ומפלים מתוכננים ועליהם שושנות מים צפות באלגנטיות, כלוב ענק של תוכי אמזונה וציפורי אהבה והאומגה הכי מאובטחת שקיימת בכל המדינה! כולל מסלול סופרמן שעליו ניתן לרחף עם הידיים פרושות קדימה...את המסלול הזה נעשה כשהבנות יגדלו קצת, כי כרגע הן נמוכות/רזות/צעירות מדי.

את השבוע המשכנו בקצת אמנות, קצת לימודים, הרבה גשם. וככה זה נראה בקצרה.


לומדים על החי בסביבות ביתנו.
יערה בוחנת חיפושית...



 לפני שטסנו שמנו כמה פרחים
לייבוש בתוך ספר.
פה הם מודבקים בעזרת דבק
מפיות לצנצנת והופכים לכלי קיבול/אגרטל למופת.








את טכניקת העבודה הזו למדתי מבתי הבכורה והמוכשרת, הבנות ציירו את ידיהן על חולצות, וציירנו פסים לאורך הציור, כשביד עצמה עיגלנו את הקווים ויצרנו אשליית תלת-מימד. מגניב, נכון?



ופה כל השלוש עובדות יחד
 
והנה הצצה על התיק
שלי בעשייה

מדי יום אני מוצאת את היפות שלי מרוכזות על השטיח מול הספרים, מוציאות ערימה וקוראות יחד ספר אחרי ספר.



ציפה קרועה מצאה עצמה עוברת שינוי
ונצבעה על ידי כל בנות הבית בצבעי בד


וכמעט כמעט שכחתי! ארנבונים קטנים מתרוצצים אצלנו בבית בשבוע האחרון. 4 נקבות, ליתר דיוק, והבנות מטפלות בהן לעילא ולעילא - כולל לקחת אותן למקלחת בזמן שהן מצחצחות שיניים כדי ללמד אותן היגיינה אישית ואסתטיקה...
 
פרינססה. ויש גם מלי, דולסה וריינה.

אפילו היה לנו זמן ללכת עם חברות לקניון!
מה אתם אומרים על טבעות החברות המקסימות הללו?


 
עד הפעם הבאה, נשיקות <3 עינת
 
ועוד משהו אחרון, מישהו החליט לפנק אותנו במתנה נפלאה של אקווריום עם 6 דגים (המישהו הזה זה גבי, הבוס הגדול והמפנק הסדרתי בשקדי מרק). עכשיו חסר לנו רק צב...
 
 


אין תגובות: