יום ראשון, 11 במאי 2014

רשימת מלאי #2


שוב הגיע הזמן הזה בשנה בו אני בוחנת את חיי ועושה רשימות.
לא יאמן שכבר עברו 3 חודשים מאז רשימת המלאי הראשונה שלי, אבל.
היום ציינו בעולם (ובגואטמלה) את יום האם. גם ציינו אצלי בבית את יום ההולדת העברי שלי, ככה שהחגיגה היתה כפולה!
ומה יותר טוב מיום כזה בשביל למנות את הברכות והמתנות שקיבלתי בחיי?

אני רוצה להזמין אתכם לעצור רגע, ולהצטרף. זה לא קשה במיוחד וזה בהחלט נותן לי הרבה. העובדה שאני חושבת על הרשימה הזו עוזרת לי באמת לחשוב על חיי בצורה הכי חיובית שיכולה להיות, ומזכירה לי שבעצם הדברים הכי קטנים - הם אלה ששווה לחיות בשבילם!
אז לאמיצים ביניכם, אני מצרפת בסוף הרשימה שלי רשימה חדשה, נקייה, שתוכלו להעתיק ולמלא, ואם בא לכם - גם שתפו אותי!

הנה זה בא...

עושה: מנדלות. בסריגה. ההשראה באה מכאן.
מבשלת: ביצים ותפוחי אדמה לארוחת בוקר משפחתית. בח"לי עובד חצי יום ויוצאים לטיול יחד מסביב לאגם אמטיטלן. 
שותה: "קפה גורמה" שנקנה בחווה בדרך לסמוק שמפיי (Semuc Champey) 
קוראת: היהדות שלא הכרנו מאת יוכי ברנדס. אישה אמיצה שיוצאת (שוב) להגן על התרבות היהודית ולהראות שראש פתוח הוא קודם כל לב רחב. ותודה לגיסתי הנפלאה שהשאירה כאן את הספר שאקרא בו..

רוצה: ללכת לישון כל ערב עם חיוך. בינתיים הולך לי לא רע..

מסתכלת: על זר הפרחים המדהים שהביא לי בח"לי ליום האם ויום ההולדת. 
 
משחקת: רברסי עם הבנות ושש-בש עם בח"לי. החלטנו להחזיר עטרה ליושנה והוא קורע אותי כבעבר...

מחליטה: לשוב ולהפסיק לכסוס ציפורניים. התקופה הזו של אירוח וביקור מולדת כנראה בכל זאת קצת צפוף לי.

מאחלת: בריאות. כל מילה נוספת מיותרת.
נהנית: משיעור קראטה משותף עם הבכורה ושיעור בלט פתוח עם האמצעית ולהתגלגל מצחוק על המיטה עם הזערורית.
מחכה: סך הכל שבעה ימים. ואז אנחנו עולים על מטוס לביקור מולדת. התרגשות!!
מעדיפה: להתעלם. הרבה פעמים עדיף להתעלם. נותנת לשקט לעטוף אותי למען שלמות נפשי.

תוהה: כל פעם מחדש בדרכי החינוך שלנו. הופכת ובוחנת ובודקת מהם החולשות שלי ומהם החוזקות שלי ואיפה אני תומכת ומתי אני לוחצת. לפעמים אני מתעייפת מזה ופשוט משחררת הכל.
אוהבת: לשחרר.

מהרהרת: בשלשול של הזערורית. סליחה, אבל זה ממש מטריד אותי.
חושבת על: הביקור המיוחל בארץ. בסך הכל שלושה שבועות!! מלאי כל טוב, ויהיה עליי להשתדל מאוד לשחרר בעיקר את עצמי..
צופה: אין לי זמן כל כך לצפות. מדי פעם מציצה לבח"לי כשהוא רואה "רמזור" או קטע סטנד-אפ אחר. וצוחקת.
מקווה: ששנה הבאה תהיה מופלאה כמו השנה שחלפה. לא משעמם פה לרגע...
מתפעלת: מחוות הפרחים המופלאה שבח"לי הקים. כאן אפשר לראות את שגריר ישראל בגואטמלה ואת שר החקלאות המקומי בביקור אצלו. *גאה*
זקוקה ל: טיפול קוסמטי, מניקור, פדיקור ובכלל פינוק נשי הולם.
מירב! אני בדרך אלייך :-) 
מריחה: ריח של אדמה רטובה אחרי הגשם. מצחיק להגיד, אבל הקיץ הגיע!
 

לובשת: את אותם הבגדים שלבשתי לפני שרזיתי 10 ק"ג רק שעכשיו הם יושבים עליי הרבה יותר נוח.
עוקבת אחרי: לוסי. וגם אחרי רחל. הראשונה יוצרת והשנייה מחנכת.
 
שמה לב: מתי הבכורה נוהגת בבגרות והאמצעית מוותרת. כששמים לב זה קורה יותר!
יודעת: ספרדית! טוב, לא ממש יודעת, אבל מבינה הרבה יותר וגם קצת יותר מובנת.
לומדת: כל הזמן. דוגמאות סריגה חדשות, מילים חדשות בספרדית, גישות חדשות בחינוך.
מרגישה: קצת קוצר רוח אבל זה הגיוני..
 
מעריצה: את אלה שבוחרים לחלום.

ממיינת: חומרי יצירה וספרים. כבר ציינתי שהגיעו הארגזים סוף סוף??
אז מסתבר שיש לנו לא מעט חומרי יצירה ובגדים וספרים וצעצועים וחלקם צריך ללכת.

קונה: רק מה שצריך. מתאפקת לעשות קניות בארץ, עם אמא ועם חברות...

מקבלת: זר פרחים מבח"לי, כבר אמרתי?





 מסמנת בספר: של יוכי ברנדס פרקים שלמים שאני רוצה לקרוא שוב. הראיה שלה לתרבות היהודית כל כך מפוכחת ומעלה סוגיות שבא לי לדון בהם (לרוב עם עצמי אבל לא רק) שוב ושוב.

 לא אוהבת: את פרק הזמן הזה בו הזערורית רוצה לדבר ולא ממש מובנת. ואז היא משתמשת בידיים וגוררת כעס מאחיותיה הגדולות. יותר עצוב מהכל..

 פותחת: את הדלת ומגלה עולם צבעוני בחוץ. כן, כן, קיבלתי פרחים הביתה!

מצחקקת: בכל פעם שהזערורית אומרת מילה חדשה או ממציאה בדיחה חדשה. אתמול היא הסתובבה עם סדין על הראש והפחידה אותנו כמו רוח רפאים...
מרגישה: לרוב שמחה. על ההזדמנות לחוות משפחה אוהבת, על בן זוג פתוח שמבין ללבי ועל ילדות נפלאות שממלאות אותי באושר.
 מנשנשת: עוגיות. עם ריבת קמומיל שקנינו באותה חווה בדרך לסמוק שמפיי.
באופן מפתיע זו ריבה מתוקה עם טעם מובהק של סוכר. לא של קמומיל :-)

 

 חושקת: במכונת תפירה. עדיין.

 מייחלת: לטייל שוב לסמוק שמפיי, הפעם גם עם בח"לי.

 עוזרת: לדנה היפטודי. כנסו ללינק, תעזרו לה גם.

שומעת: סינגלים מתוך התקליט החדש של שלמה יידוב בספרדית.

מתרגשת: מהסל המחודש שלי, אותו ציפיתי בכיסוי סרוג נעים, והבנות הוסיפו לו פפיון מצמות סרוגות. מקסים... 






 
 
 וזו הרשימה שלי לרבעון זה.
תודה שנשארתם איתי עד כה בזמן גילוי וחיטוט שכזה.
אם בא לכם גם - העתיקו את הרשימה מטה ותתפרעו!
ואם תרצו לשתף - אל תתביישו, זה משחרר!
 
עושה:
מבשלת:
שותה:
קוראת:
רוצה:
מסתכלת:
משחקת:
מחליטה:
מאחלת:
נהנית:
מחכה:
מעדיפה:
תוהה:
אוהבת:
מהרהרת:
חושבת על:
צופה:
מקווה:
מתפעלת:
זקוקה ל:
מריחה:
לובשת:
עוקבת אחרי:
שמה לב:
יודעת:
לומדת:
מרגישה:
מעריצה:
ממיינת:
קונה:
מקבלת:
מסמנת בספר:
לא אוהבת:
פותחת:
מצחקקת:
מרגישה:
מנשנשת:
חושקת: 
מייחלת:
עוזרת:
שומעת:

נשיקות <3 עינת

ועוד דבר אחרון: לאחרונה אני כותבת גם באתר תכף נשוב שמיועד לאנשים שגרים ועובדים בחו"ל אבל לא רק. שווה הצצה...

אין תגובות: