יום ראשון, 9 במרץ 2014

פיניאטה במונית

לבלוג הבא יש התחלה של בדיחה נורא מצחיקה.
עוד לא ממש גיבשתי אותה, משהו בסגנון - איך מכניסים פיניאטה של חד קרן מכונף למונית צהובה?
כנראה שמהרגליים... לא מגובש עדיין, אבל נורא נורא מצחיק.
הנה, תראו תמונה.













לנהג המונית שלום.

ועכשיו קצת לענייני מיחזור - ליזה הכניסה בי רעיון. יש לי כמה חברות בשם ליזה, חלקן חברות טובות, חלקן חברות טובות מאוד, כולן אהובות ונותנות לי השראה.
הרעיון היה די מגניב, והוא כלל ארגז.
ארגזים יש לי מלא, ולכן לא היתה לי בעיה למצוא אחד מיותר ובגודל המתאים, אליו צירפתי בדים צבעוניים, מספריים, סרגל ודבק והנה לנו הדרכה!
קודם כל הורדנו את כל חתיכות הארגז המיותרות ונשארנו עם ארגז עירום.
 

זה ארגז נקי של דייסת קוואקר
 
עכשיו הגיע שלב בחירת הבדים. פה היה לנו דיון קצר, לגבי איזה בדים נבחר - ירוק, כחול עם חיפושיות או זהב. בסוף החלטנו על שילוב בין ירוק בהיר עם לבבות לארגז וזהב לידיות.

מה אתם אומרים על שילוב הצבעים?
חכו! זה נראה הרבה יותר טוב על הארגז

לידיות - חתכנו 2 פסים ברוחב 2 סרגלים כל אחד, אותם קיפלנו לשניים ותפרנו כדי ליצור 2 ידיות.

אתם רואים איך מדדנו רוחב סרגל? עם סרגל
אורך הידיות הוא כ40 ס"מ
 
 גזרנו 5 חתיכות בד, לפי 5 פיאות של ארגז, על פי גודל הפיאות של הארגז. פה זה לגמרי תלוי בגודל הארגז שתבחרו, ולכן אין מידות קבועות.
כדי להדביק את הבד לארגז השתמשנו בדבק פלסטי רגיל ומכחול.
 
פה רואים איך הבנות עובדות בשיתוף פעולה
אחת מתאמצת ללחוץ על הדבק והשניה מחכה.
יותר מאוחר הבנו שזה לא עובד ככה, אז אחת נשארה עם ההדבקה והשניה עברה לטפל בידיות - לגזור ולתפור
 

 והנה הארגז מודבק ועטוף כולו. חתכתי פתחים לידיות באמצעות סכין - 2 בכל דופן.






כמעט מוכן...
וככה נראה הארגז עם ידיות 


עכשיו - לקישוט! ליעל היה רעיון בערב האתמול לצבוע בחרוזים. מאחר והארגז הנוכחי מיועד למקלחת של הבנות, כתבתי להם בעברית ובספרדית והן הדביקו חרוזים צבעוניים.


יפה, נכון? צבעוני ושמח!

 












וזהו, מוכן! קדימה, למקלחת, להתמלא במגבות ושאר עניינים.. 
 

 
 
הבקבוקים כנראה יחכו לפעם הבאה...
 










 
 
עכשיו - אני חייבת לכם תמונות מהפעם הקודמת, של המפה הסביבתית שיצרנו, והנה הם לפניכם.


הר הגעש פקאיה
חיות הבית
שמתם לב כמה כלבים יש פה?
כולם הם כהבלה אחת





אמטיטלן - האגם בתחתית הגבעה


בית מבחוץ ובית מבפנים
וזו המפה בשלמותה על קיר חדר האוכל.
אני מאמינה שלאט לאט נוסיף לה עוד ועוד אתרים להתמצאות



 נשיקות <3 עינת


ועוד משהו קטן: למי שלא הבין - השבת אנחנו חוגגים את הגרייט פינאלה של תקופת ההולדת של עמית בחגיגות שכונתיות עם השכנים, עם פיניאטה חד קרן ועם הרבה ממתקים. עמית בחרה לחגוג עם עוגת שכבות קצפת עם תותים ושיער פזור.


כאן הבנות מכניסות ממתקים לחד קרן
וגם קצת לכיסים...






מזל טוב מלאך שלי, אני אוהבת אותך!














 יכול להיות שזה נגמר??


אין תגובות: