יום שישי, 28 בנובמבר 2014

הדרכה קולאז' פרחים

הרוחות מתחדשות גם בגואטמלה והעונות מתחלפות.
את העונה הגשומה והחמה (קיץ?) מחליפה עונה קרה ויבשה, יחסית.
סוף סוף רואים כוכבים בלילות ולא מסך עננים מכביד, והשמש זורחת מרבית שעות היום, גם אם היא לא מצליחה לחמם את המים בבריכה שהבנות ניפחו (פפחחחח...הבנות!! נגמר לי האוויר מהבריכה הזו!) כי הרוח הקרה מסיעה את הקרניים החמות הרחק מכאן. כנראה שזה חורף. הטמפרטורות צונחות למינימום של 14 מעלות צלזיוס והימים בהירים בהירים. תענוג צרוף! חבל רק שאת כל הסוודרים שלי השארתי בארץ, כי מי חשב שיהיה כזה קר בחורף בגואטמלה אחרי הקור של ערד?? טוב. אל תתפלאו לשמוע אם בחורף הבא נקנה קמין לחמם את הבית, כי הגוף מתרגל לכל סוגי מזג האוויר, גם המגוחכים ביותר.

מה שכן, הצמחים סביב מתנהגים כאילו האביב הגיע, והכל פורח וצבעוני סביב הבית שלנו, מה שמיד דירבן אותי למהר ולקטוף כמה חופנים כדי ליצור לנו תמונת קולאז' פורחת. את הרעיון לקחתי משיטוט באינטרנט, ששלח אותי לנבור בחנויות יצירה ולקנות טפט שקוף אותו הנחנו על השולחן הפוך (ונעזרנו בנייר דבק להדביק אותו שלא יזוז בכל מגע של שרוול תועה).
הבנות עם הטפטים וערימת הפרחים
במרכז השולחן שמנו את צלחת הפרחים הקטופים והקטומים, כולל כמה עלים בשביל הירוק והבנות החלו להדביק. עמית הניחה פרח פרח בתוך מסגרות של כוכב שציירתי לה לפני כן על הטפט, יעל פירקה עלי כותרת ואבקנים והוסיפה מרקמים וגוונים, ויערה לקחה חפותה והעמיסה. כמובן שעלתה קול זעקה "היא גומרת לנו את כל הפרחים!" אבל מיד אחרי שסיימה את העבודה המאומצת, ירדה מהשולחן והניחה לי להוריד קצת מהמעמסה ולהחזיר קצת פרחים למרכז השולחן.


אחד אחד, בתשומת לב רבה.
רואים את הכוכבים למטה? אותם ציירתי לפני שהורדתי את הדבק.

הטפט של יערה לפני שלב החפותה

איזה פרח לשים עכשיו?
אני יודעת! את כולם!
כשסיימו להדביק, גזרנו פיסת טפט באותו הגודל והדבקנו את שתי הפיסות אחת לשניה, משתדלות להדביק בכל אותם החרכים שנותרו סביב לפרחים.


יעל מדביקה את היצירה של יערה אחרי שדיללנו קצת..


כדי להדביק את 2 הפיסות כמו שצריך השתמשנו במסקינג-טייפ כסוף כדי למסגר את התמונה, חוררנו עם מחורר משרדי ותלינו בחוץ שיתפוס את קרני השמש. חוץ מעמית. עמית הדביקה את שלה על החלון מעל מיטתה כדי שתוכל לקום בבוקר ולראות את הפריחה כל יום.

 

התוצאה מקסימה בעיניי, ועכשיו רק נותרת השאלה כמה זמן ייקח עד שהפרחים יירקבו שם בפנים :-)

נשיקות <3 עינת

ועוד משהו אחרון: היום בערב מופיעה עמית, בתי האמצעית במופע הבלט הראשון שלה. כפי שכבר ציינתי בעבר, הגואטמלים מאוד אוהבים ארועים מתוכננים היטב וביעילות ומזה שבוע שאנו מטיילות מדי יום לאודיטוריום כדי לשים את הילדה ל3 שעות של חזרות. היום מתוכנן לנו ביקור בסלון היופי, מניקור, תסרוקת בלרינה מקצועית ואיפור קל ואז שעתיים המתנה מורטת עצבים. מחר אני מכינה לה גולגול לבד! 

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יפה ומקסים מה יישאר לי לעשות כשנגמרים הרעיונות

גלית אמר/ה...

איזה פוסט נהדר
אני כל כך אוהבת את ההדרכה הזאת🌹

נלי אמר/ה...

איזה רעיון פשוט וכיפי לעשות עם הילדות!!
אין כמו בנות 🤗

אמא יוצרת אמר/ה...

תודה <3
אני גם בעד בנות! חבל שהן גדלות ופחות מתחברות לרצון שלי ליצור ולצלם...