יום שישי, 5 בינואר 2018

רשימת מלאי ראשונה 2018

לכולם יש דעות ומחשבות על שנת 2017. יש שאומרים שהיא היתה שנה מחורבנת ביותר, יש שיגידו שטוב שעברה.
לי אין דעה מגובשת על השנה. סך הכל שנה בסדר. התחלתי ללמוד השנה, ביקרתי במקומות חדשים, ניסיתי קצת דברים חדשים ונכשלתי בחלקם. חלקם היו מוצלחים.
עוד שנה לאוסף.
אבל מה שיש לי - זו רשימת מלאי!! כן, כן, תודו שהתגעגעתם לרשימות המלאי שלי, ולכן הרשימה חוזרת לקראת שנת 2018, ומי שרוצה - מוזמן להצטרף!

יאללה, בואו נתחיל.


 עושה: תוכניות.סבא וסבתא באים לבקר, ויש באמתחתי תוכניות רבות. אחת מהן היא לבקר סוף סוף בפארקי המים המפורסמים שתולול ושוקומיל. השמות מצחיקים, הפארקים מגניבים. 
הנה, תראו!

מבשלת: בריא. בלי שמן, עם מלא ירקות. שבוע שעבר הכנתי "עוגת" עלי מנגולד ובשר טחון. יצא מעולה!
שותה: קולה זירו ומים. 3 ליטר מים ביום. או מנסה לפחות. לפעמים פשוט עדיף לשפוך ישר לאסלה.
קוראת: בעיקר פוסטים בפייסבוק. לפעמים את אחד מהספרים שלי שמפוזרים ברחבי הבית. חזרתי לעיין בכתביו של אריק אסימוב. וחלק מהספרים נעלמו לי באמצע הקריאה. 


רוצה: לא רוצה כלום. אני די מרוצה עכשיו ממש. 


מסתכלת: במליוני הזיקוקים שמפוצצים את השמים בתקופה הזו של השנה. מאז ה7 לדצמבר ועד לא מזמן.
 
משחקת: שעות באייפד. זה די התמכרות, יש לומר, כל משחקי החפש את המטמון הללו.

 
מחליטה: לקצץ במאפי הנוטלה-בננה של המאפיה האהובה עליי. גם ככה הכל הולך ישר לתחת.

 
מאחלת: לבתי בכורתי הרבה מזל טוב ואושר. מחר היא חוגגת 13!

 
נהנית: לראות את הגדולות שלי קוראות בספרדית ובאנגלית, ולשמוע את הזאטוטה מקשקשת בספרדית ללא טיפת מבטא זר.

 
מחכה: לאבא ואמא, כבר אמרנו, לא?

 
מעדיפה: שיביאו איתם גם את האחייניות שלי, כי אני מתגעגעת אש.

  
אוהבת: את גואטמלה. אנחנו חיים במקום מוצלח במיוחד. אוהבת את מזג האוויר, את האנשים המחייכים ברחוב. את השירות החם והנופים מעוררי ההשראה.

  
חושבת על: מסיבת יום ההולדת של יעל. היא רוצה עוגית חד קרן ועוד לא מצאתי אבקת מאכל מוזהבת בשביל הקרן.

 
צופה: בסטיבן אמל משחק את החץ הירוק. סדרת אקשן מבית היוצר של DC, שהביאו לנו את וונדר וומן. שווה, ולו רק בשביל סטיבן אמל.

 
מקווה: שהשנה הבאה עלינו לטובה תביא עלינו רק שיפורים והרבה בריאות.

 
מתפעלת: מהמרץ של פוקסי. פוקסי היא כלבת ההאסקי סיבירית החדשה שלנו. רוב הימים היא מבלה במשחק עם אחותה, לנה (צמר), שנמצאת אצלנו דרך קבע, למרות שלא חתמתי על שום הסכם בעניין.

אין מה להגיד, אבל. חמודות אש.

זקוקה ל: מסאג'. לגמרי מסאג'.


מריחה: נרות ריחניים שהכנתי לבד, מהול בריח פיפי של כלבים, כי הגורות שלעיל מתינות בכל פינה.

 
לובשת: מעיל וצעיפים! יש!! קר פה!

 
עוקבת אחרי: החברה שלי ליאת, שגורמת לי לרייר בריש גלי עם האוכל הטעים לאללה שהיא מכינה ומצלמת.

 
שמה לב: לחילופי העונות והקמטים החדשים שהם עושים לי בפנים. מעריכה כל קמט.


יודעת: מספיק ספרדית כדי להבין על מה מדברים בשיעורים שלי באוניברסיטה. yay me!

 
לומדת: עיצוב מוצר, למי ששאל.

 
מרגישה: אהובה.

 
מעריצה: את האמהות שמצליחות גם לנהל משק בית, גם לעבוד וגם ללמוד. אין מאושרת ממני שיש מי שמקפל לי את הכביסה.

 
ממיינת: בגדים ונעליים של הילדות, כי הן לא מפסיקות לגדול.

 
קונה: צמר כדי לסיים את השמיכה של סופי. אני לקראת סיום וחסר לי ממש קצת. שזה הכי מרגיז, כי עשיתי חישובים וחשבתי שיש לי מספיק.


מקבלת: שאולי לא חישבתי נכון...

   
פותחת: את השנה בחיוך והתרגשות לקראת שנת לימודים חדשה.


 
מצחקקת: מהסרטון שכולם אהבו לצפות בחנוכה, על הסופגניות שהולכות ישר לתחת. לא מצחיק, באמת גדל לי התחת. מדדתי.


מרגישה: תפוסה משיעורי עיצוב הגוף שאני הולכת אליהם, בעיקר אחרי חגיגות חנוכה. 


מנשנשת: קיווי ותפוחי עץ. רק לא סופגניות.

 
חושקת:  במקלחת חמה על הבוקר. 3 ימים שמתקנים לנו בשכונה את המשאבה ומנקים את הבאר, ושעות המים בברזים הצטמצמו לבין 4 ל5 וחצי בבוקר. או במילים אחרות - לא רלוונטיות עבורי.


מייחלת: לבתי בכורתי שתהיה שנה מוצלחת במיוחד מבחינת לימודים. התחלנו ללמוד במערכת של בית ספר אונליין, וכמות החומר והקצב עלו. היא תצטרך למצוא את הישבן שלה מחדש, כי כרגע יש לה שם בעיקר קוצים.


עוזרת: לחברות וחברים לתכנן מסלולי טיול בגואטמלה ונהנית מזה מאוד. זה כיף להמליץ על מקומות אוהבים.


שומעת: סיפורים בטלפון, audio books רולז! שומעת כרגע את 'סיפורה של שפחה'. המחשבה שזו מציאות שתיתכן מערערת את שלוות רוחי.


וזהו, עד כאן 2017, בואי נשחק 2018! אם תרצו, תמצאו כאן למטה רשימה ריקה שתוכלו להעתיק ולמלא, או לקרוא ולחשוב או מה שבא לכם, ואם בא לכם לשתף אותי - אשמח לשמוע!
עושה:

מבשלת:
שותה:
קוראת:
רוצה:
מסתכלת:
משחקת:
מחליטה:
מאחלת:
נהנית:
מחכה:
מעדיפה:
תוהה:
אוהבת:
מהרהרת:
חושבת על:
צופה:
מקווה:
מתפעלת:
זקוקה ל:
מריחה:
לובשת:
עוקבת אחרי:
שמה לב:
יודעת:
לומדת:
מרגישה:
מעריצה:
ממיינת:
קונה:
מקבלת:
מסמנת בספר:
לא אוהבת:
פותחת:
מצחקקת:
מרגישה:
מנשנשת:
חושקת: 
מייחלת:
עוזרת:
שומעת:

 
נשיקות <3 עינת

4 תגובות:

גלית אמר/ה...

יייאייי, מיד מצטרפת למשחק בהמון אהבה, פוסט מקסים, משעשע ומאוד אהבתי את הרעיון.
איך בא לי לבקר אתכם, הכל נשמע כל כך קסום.

אמא יוצרת אמר/ה...

אויש, כמה את מוזמנת!!
מחכה בקוצר רוח לרשימה שלך 😍

wintam אמר/ה...

כיף של רשומה ונשמע שאת נהנית מהחיים - מה יותר טוב מזה?!? שוקלת להכין רשימה כזו גם,. נראה אם אעמוד בזה. תודה על ההשראה!

אמא יוצרת אמר/ה...

תתחילי לאט, ואז תגבירי את הקצב 😘
שמחה שנתתי השראה