יום שבת, 1 באוגוסט 2015

על התמכרויות וכאלה

אולי זו רק אני, אבל יום שבת בבוקר, יושבת מול המחשב שמונח על שולחן האוכל, לידי כוס הקפה הכפול שלי, ולידו כוס היין שנשארה מארוחת שבת של אתמול. מה, לא נתבלבל?!

אכן, לפעמים אני שותה. גביע יין, בקבוק בירה, כוס רחבה של סנגריה אדומה עם חלקיקי פירות העונה צפים בה, כוסית גבוהה של מוחיטו עשוי היטב מעלי נענע טריים וליים. בארון שלי תוכלו למצוא בקבוק של עארק ושל רום זהוב (זה בעיקר בעידוד ההורים שלי, אבל על כך בפעם אחרת). פעם, כשהיינו צעירים (פחחח..... צעירים... התכוונתי בלי ילדים!) בח"לי בנה לנו בר מעץ מלא, עם מקום לכוסות יין וכוסיות, עם חוברת קוקטיילים ושייקר. היינו יושבים בערב וטועמים קצת מזה וקצת מהאחר. בימי שישי היינו יוצאים לפאב בקיבוץ, ובח"לי היקר היה מפנק אותנו עוד קצת עם קוקטיילים מעשה ידו. בחתונה שלנו חטפנו הרעלת טקילה, סיפור אמיתי.
ושלא תבינו אותי לא נכון - לא מדובר פה באלכוהוליזם (אני האחרונה שתכחיש התמכרות), סתם במשובת לב של יצירת שמחה מלאכותית וברצון תמים לשכוח לפעמים ממצוקות יומיום. היום אני מסתפקת בארבע טיפות רסקיו בבוקר.

אבל מאחר ודיברנו על התמכרויות - אז כן יש לי כמה!
אני מתקשה בזמן האחרון להיפרד ממכונת התפירה שלי, ואפילו פתחתי חנות שמוכרת את התיקים המקסימים שיצרתי לאחרונה, מוזמנים להיכנס ולהפיץ : telatipica - בד מקומי.


בח"לי בנה לי מדפים
הנה עוד דברים שתפרתי לאחרונה - 
עוד שמלה מסתובבת לילדה הכי יפה בעולם
 
 

בכורתי מדריכת תפירה

חוץ מזה אני צמודה למסרגת הקרושה:




סופי הגמורה <3






 
פונצ'ו בעשייה

ואם זה לא מספיק, אז התחלתי להתעמל מדי יום ואני שוקלת ברצינות.
זהו, זה מה שהיה לי להגיד בנושא. שאני שוקלת ברצינות. מעדיפה לשקול קצת פחות ברצינות ולכן אני מתעמלת כל יום. אני דואגת לשלב בהתעמלות שלי הליכות יומיומיות - עם הכהבלה, בחווה של בח"לי, סופרת צעדים.
שבוע שעבר טיילנו שם, בחווה, הבנות עבדו בקיטום, ואפילו פגשנו בגוויה של קרפד ללימוד אנטומי  
כי אם לספור צעדים, אז רק עם נוף כזה

צועדים וסופרים

בתמונה - החשודה העיקרית ברצח הקרפד
כמובן שלהתמכרויות שציינתי לעיל אפשר להוסיף גם דיבור, שזו בעצם ההתמכרות הכי קשה. וגם זו שיש כאלה שהיו מעדיפים שאתגבר עליה...
 
וכדי לסגור את הרשומה הזו כמו שצריך, אני אזכיר לכם את ההתמכרות האחרת - אוספים.
 
נשיקות <3 עינת
 
ועוד משהו אחרון:
זו ההתמכרות הכי מגניבה - קישוטי הראש.
יש לי כבר שלושה כאלה..זה נחשב?
 


2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

צריך להזכיר שהתמכרות יכולה לבוא מחוסרים למשל התמכרות לדיבור בא מהתחלת דיבור בגיל 3 והיצירה אולי מאבא שלך וגם השתיה .......לא יודע מאיפה,,,...!!!
יפה לך תמשיכי כך

אמא יוצרת אמר/ה...

אולי, אולי.
לא שוללת השפעות חיצוניות :-)
בהחלט מאמינה ששתיית אלכוהול זה משיכה שנלמדת בבית...