יום שישי, 27 במרץ 2015

ימי הולדת ותכנית אמנותית

"נראה לי אנחנו מפספסים משהו", אמר לי בח"לי היקר לפני שבוע.

ואכן פיספסנו בגדול. "זה עניין תרבותי! רק לא ברור מה הוא.." הוסיף בחיוך.

"הרי לא ייתכן שישבו אצלנו הנשים הללו, 4 שעות רצופות, יפטפטו אחת עם השניה בזמן שהילדים שלהם כבר מזמן לא פה, בלי שיהיה משהו מאחורי זה".

"ממממ...."


השיחה הזו התקיימה לפני שבועיים, כשחבורת הנשים נפרדה סוף סוף ממרפסת ביתנו והלכה לביתה שבשכונה. 
האירוע היה מסיבת יום ההולדת של עמית, שהחלה בשתיים וחצי אחרי הצהריים והתפזרה בשש, והתעלומה נותרה בעינה עד השבת שאחריה, בה השכנה ממול ערכה מסיבת יומולדת גם כן. המסיבה ממול התפזרה באחת בלילה!! אחרי שכל הילדים כבר הלכו לישון (בעשר, כן?) וההורים נשארו לעצמם. מה עשו? שמעו מוסיקה של שנות ה-80, דיברו, שתו וצחקו, ורק היה חסר לשחק רווק זקן כדי שאקרא לזה ערב כיתה באופן רשמי.

עניין תרבותי? בטוח! אבל לא ברור עדיין מה הוא...

ולענייננו אנו - מסיבת יום ההולדת של הנסיכה האמצעית לבית כהן נחגגה בסימן פורים, והילדים התבקשו לבוא מחופשים. למי שחיזל"ש (רוב הבנים בעצם..), ניתנו הפתעות פורימיות כגון כובעים, מסיכות ומשרוקיות רועשות.
בתוכנית - נר בבקבוק, תפוח בדלי מים, תחרות השלכת בלונים למרחק, מירוץ כדורי ענק ומירוץ זוגות עם בלון. לקינוח - פיניאטה ענקית של טינקרבל, ועוגת שכבות צבעונית עם סוכריות בביפנוכו. ביומולדת של השכנה היו 2 פיניאטות בלי תוכנית אמנותית (וכשציינתי בפני בח"לי - תראה! בלי תוכנית אומנותית! הוא שרבב מקצה פיו - עצלנים...) ועוגה אחת קנויה. אבל אצלה ישבו עד אחת בלילה ושתו בירה!
אני מעדיפה תוכנית אמנותית :-)

הנה כמה תמונות מהאירוע של עמית. גילוי נאות - לא אני צילמתי את התמונות, כי ידיי היו עסוקות בניהול יום ההולדת, אלא השכנה ממול. השנייה.


שתי פרחים, שתי אלזות, פוקהונטס אחת, יסמין אחת ורפונזל.

מירוץ כדורים

מירוץ זוגות
מעמיסות בממתקים את טינקרבל

רצח פיניאטה בפעולה


 
הפרסים שחולקו לבאי יום ההולדת - אבקת פיות.
הילדים מילאו עצמם בנצנצים וניסו לעוף.
מחלקם גם ביקשנו באופן אישי שיעופו לנו מהעיניים כבר...
polvo de hadas
אבקת פיות
עוגת השכבות נחגגת בשמחה.
אין תמונה של הביפנוכו כי כולם היו עסוקים בלאכול...

הרכש החדש בבית (עאלק לכבוד יום ההולדת)
מכונת פופקורן!!


בסוף החגיגה איפרתי את הבנות עם פרפרים ופרחים וכתרים.
זו לא התמונה של האיפורים שאני עשיתי, אלא של הליצן שבתמונה.
אבל זו תמונה נהדרת!

 תם ונשלם פרק ימי ההולדת עד לספטמבר. על אף שיערה דורשת שמחר (וכל מחר הוא רלוונטי לעניין זה) יגיע יום ההולדת שלה, כי היא רוצה מתנות. ברבים.

ועכשיו - קצת השראה שאספתי במצלמתי השבוע.
 

שיעורי התפירה שלי מתחילים לשאת תוצאות.
הנה התיק שהכנתי ועוד שניים בדרך!
עמית, הילדה והשמלה.
היא רצתה שאכין לה שמלה, בחרה את ד, ציירה דוגמא,
ובסוף גזרה ותפרה לגמרי לבדה.
אגדה!!
ערימת הריבועים גדלה.
עוד מעט פוסט חיבור ריבועים :)
הכנסתי אביב הביתה!
הפרחים לא פורחים עדיין, אבל הכוס שמחה לי בעיניים.
פינת התפירה שלי, הבדים והצמר.
 
את הפרח הזה מצאנו בחדר הכושר של הבנות.
ריבוי הצבעים בו משך את ליבנו ושימח את העוללה עד מאוד.
 

נשיקות <3 עינת
 
ועוד משהו קטן: החופשה השנתית שלנו קרבה, והתחלתי להתכונן לקראתה - חופשת צלילה באילת מתארגנת! כיףכיףכיףכיףכיף



 

אין תגובות: