יום חמישי, 3 באפריל 2014

אביב הגיע פסח בא!

שלום שלום!
זוכרים את הפעם ההיא שמיחזרתי ארגז קרטון והבטחתי לערימת הבקבוקים הזו שאחזור אליה?
 
 
אז לכבוד האביב חזרתי אליה!!
גם פה אנחנו מרגישים את האביב - האוויר מתחמם ואפשר ללכת עם בגדים קצרים, הימים מתארכים ובשש וחצי עדיין אפשר לשחק בחוץ, הזבובים חוגגים.. טוב, לא חשוב.
בכל מקרה, גם אנחנו מכניסים את האביב פנימה, ולראיה - העציצים שמקשטים לי את הבית בשבועיים האחרונים והשרשרת הססגונית שיעל הגתה והכינה לפני יומיים.
נכון שהם חמודים בעליל?
יעל ועמית צבעו את הדפים
הדביקו אותם לפס ארוך וגזרו



 
 
אני מאוד שמחה כשהבנות מעלות רעיונות יצירתיים בעצמן ומוציאות אותם לפועל. וכשהתוצאה כל כך מקסימה! אז זה אפילו יותר משמח.
חזרה לבקבוקים. החלטתי לשלב בין השניים - האביב הצבעוני והשמח עם הבקבוקים שנערמים בבית בכמויות - ובאותה הזדמנות להוציא ישן מפני החדש (כי זה מה שעושים לפני פסח)
וזה...
 
 
 

הפך לזה...



הנה מובייל האביב שלנו מעוד כמה זוויות.










איך עשינו? מאוד פשוט! חתכתי מהבקבוקים את הפיסות ה"ישרות". הבנות ציירו עליהן פרפרים, צבעו בשלל צבעים וגזרו לפי הדוגמא. מהקרקעיות של הבקבוקים עשינו פרחים! שום חלק לא מבוזבז בבית הזה...
הבנות עשו שרשראות מחוטים צבעוניים (הנסיון הראשון שלהן בסריגה), ולמובייל גם הוספנו פרחים סרוגים שיוסיפו צבע. השחלנו חרוזים, ובאמצעות מחט (והרבה נחישות) השחלתי את הפרפרים והפרחים על חוטי הכותנה הצבעוניים והנה לנו מובייל!
הוא מוסיף לנו הרבה צבע ושמחה הביתה ואני מאוד מרוצה ממנו.

ולמשהו שונה, אבל לא כל כך. גם פה, לכבוד האביב, השמש מתחלפת במהרה לגשם זלעפות. רק שפה מדובר בגשם טרופי שלאחריו לא רק הרחוב רחוץ למשעי, אלא גם כל השכנים יוצאים החוצה לאוויר הרענן כי אין זבובים בחוץ!! ואתמול, לסיום היום היפה והחמים שהיה, התכסו השמיים בעננים, נתמלאו בקולות רעם מתגלגל ונפתחו ארובות השמיים למשך שעה וחצי. תענוג! כוחות הטבע מאוד מורגשים באזור טרופי. כל רעם הוא רעם וגשם של שעה וחצי היה מכסה את תל אביב בים קטן. פה לעומת זאת, היה גשם וחלף ולאחריו יצאנו לרחוב.







חדי האבחנה שבכם ישימו לב שעמית מחזיקה בידה ארנב. בעודה רצה.








וכך סיימנו לנו את היום הנפלא הזה בהרבה צבע אביבי, גשם טרופי וארנב מוקפץ.

<3 עינת

ועוד משהו אחרון: והכי חשוב. משפחתו של בח"לי מגיעה היום מישראל. הבנות לא יודעות כלום. בתכנון - הפתעה גמורה. ואחר כך? שלושה שבועות של טיולים, סדר פסח משפחתי, קניות, עוד טיולים והרבה הרבה שמחה.
מה שכן - לא יודעת כמה זמן יהיה לי לבקר בבלוג הנפלא שלי, אז אם לא תשמעו ממני הרבה זמן - תדעו שזה בגלל שאני נהנית :-)
חג שמח כולם!!

אין תגובות: