יום שבת, 22 במרץ 2014

השראה

היום רציתי לשתף אתכם במקורות ההשראה שלי.
זו הזדמנות טובה לשטף את העיניים בצבע, אבל בעיקר זו הזדמנות להגיד תודה.
תודה לחברים שעוזרים לי להיפתח (אורן ומירב - השבוע שיחקתם אותה!)
תודה לחברות שמעודדות אותי במילים (ורד, דורית, קרן - די! תמשיכו..)
תודה לחברות שמשתפות אותי ביצירה שלהן (ליזה אני אוהבת אותך)
ותודה להוריי שהביאוני עד הלום..
עוד ציורים מעוררי השראה כאן


הכנתי רשימה קצרה. זוכרים שדיברתי כמה חשוב לעשות רשימות? זה מסדר דברים בראש... אז הנה היא. בואו נצא יחד למסע קסום בין צבעים, לתוך החור באדמה...

1. הבנות שלי.ההשראה הכי גדולה שלי. הן מלאות בצחוק ואהבה ורעיונות ואנרגיה שמחייבים אותי להמציא את עצמי כל יום מחדש.


















2. גואטמלה. בשפת המאיה פירוש השם הוא ארץ העצים. וכזו היא - ירוקה ומלבלבת ועשירה בצומח וריח וטעם וצבע. הגעתי לכאן בלי ציפיות. זו לא הפעם הראשונה שאנו עושים רילוקיישן והייתי צריכה לעבוד על עצמי קשה כדי לבוא בראש נקי, בלי דעות מוקדמות (לא קדומות! כמה עתיקה אתם חושבים שאני?!). וזה השתלם! אני מופתעת כל יום. מהיופי ועוצמת הטבע. מהאנשים הטובים והיצירתיים שאני פוגשת. מהאמנות.
3. בלוגריות מהממלכה. כבר רשמתי פעם אחת וארשום שוב. לא יודעת למה. בשיטוטים שלי באינטרנט מצאתי כמה בלוגים מעניינים ומסתבר שכולן או מאוסטרליה או מאנגליה. אז זה המקום להגיד להן תודה. אמנם בעברית, אבל כמו שסתבא פולניה שלי אמרה - שיהיה... תתי סעיפים - בואו!
א. לוסי. כל כך הרבה צבע במקום אחד. כל כך הרבה יצירות יצאו מתחת למסרגה שלי בעקבות השיטוט בבלוג שלה. ואפילו מתכון אחד למאפינס..
www.attic24.typepad.com


 
בהשראת לוסי














ב. מליסה. אני חושבת שהיא התחילה בי את שיגעון הבלוגריות הזה. יש בה משהו כל כך פשוט ויצירתי ואימהי. והיא מטזמניה, שזה בכלל מדליק!
http://www.onecraftymumma.com/
ג. פיפ. מלאת השראה. בעיקר בתחום הכתיבה והפירגון ברשת. היא כותבת על ספרים ואוכל ובלוגים אחרים ומפרסמת תמונות מקסימות שהיא מצלמת.
www.meetmeatmikes.com
ד. הבלוג הבא הוא אוצר גלום של יצירתיות נשפכת - בעיקר לילדים. הכותבת היא אמא עסוקה, שמרכזת רשימות של רעיונות ליצירה עם ילדים לפי נושאים -אוכל, חגים, עונות, חומרי יצירה. בבלוג יש הדרכות וסרטונים וקישורים. אוצר.
http://www.redtedart.com/
בהשראת redtedart
 


יש גם בלוגריות בעברית
מקופלת http://mekoopelet1.blogspot.com/
ואיריס, שכותבת במלא מקומות, אבל מקום משכנה העיקרי הוא כאן
http://colourfulway.blogspot.com


ואחרון חביב 4. בח"לי אישי היקר.
אתמול ביקרנו אותו בחווה (יחד עם שגריר ישראל בגואטמלה וקונסול ישראל בגואטמלה, אבל את טפיחות השכם נשאיר לאחר כך..). כשאני עומדת ומביטה בפרויקט העצום שהוא בנה בתקופה של 6 חודשים בלבד, זוכרת כשהיה על הנייר רק מפה ורעיון ושרטוט מגושם באקסל, אני מקבלת כוחות. אני מתמלאה.
כי הכל אפשרי והכל אני יכולה.

מה איתכם? מה גורם לכם להשראה? מה ממלא אתכם בשיר וצבע ושולח אתכם לעשות משהו יוצא מן הכלל? ספרו לי! אל תתביישו. ואני מקווה שמשהו מהרשימה שלי ימצא חן גם בעיניכם.

נשיקות<3 עינת

ועוד משהו קטן: פתאום שמתי לב שכבר הרבה זמן לא דיברתי על אוכל. ולאכול הרי אני אוכלת! מבטיחה ברשימה הבאה לא לשרוף שום דבר או לשכוח אותו בתנור או לשפוך על הרצפה, לצלם ולשתף.





 

אין תגובות: