יום רביעי, 29 בינואר 2014

מילוי משימות


 
 
היום היה יום נפלא מבחינת מילוי משימות!
כנראה שככה זה כשרושמים רשימות...
 

מבט מהצד





בתמונות אתם יכולים לראות את מספר 5 ברשימת הטודו - מקלות על קנבס.

במקור ראינו באתר הזה עבודה מקסימה לכבוד חג האהבה. אם כבר קראתם את הפוסטים הקודמים (ויש רק שניים..) אז אתם יודעים שיש לנו בבית רגישות לאספנות יתר. יותר נכון לבח"לי יש רגישות יתר לאספנות. אנחנו אוספות. הכל. וכדי לשמור על שלום בית אנחנו דואגות לסלק/להחביא/לנצל/להעביר הלאה כל מה שלא שימושי במיוחד. במקרה שלפנינו - מקלות!

אז הבנות התלהבו מהפרויקט, אבל הן היו צריכות להשתמש בשבילו בממש הרבה מקלות, וחבל על כל המקלות האלה! אז הן החליטו על פטריוטיות, כי הן יודעות שפטריוטיות קונה אותי בלי ויכוח, והתוצאה לפניכן! יפה, נכון?


מבט מלמעלה







אז אפשר לעשות וי ליד משימה מספר 5, וגם הוספתי עוד 2 ריבועים לשמיכת הריבועים שלי (וואו! רק לא לקפוץ מעל הפופיק..) והיום בזמן חוג הקראטה של יעל אני מבטיחה לנסות ולסיים עוד אות ברקמת ברכת הכהנים שלי. משתדלת..

ו..נוספה עוד משימה! (כי הרי הורדנו אחת, ואי אפשר בלי מגירה מלאה...).
מובייל סוסים!
שוב, ראינו באינטרנט.
אני לוקחת הרבה רעיונות משיטוטים ליליים. כנראה ככה זה כשיש עוללה בבית שמתעוררת באמצע הלילה. ולא מעט מהשיטוטים האלה לוקחים אותי ליוצרות אוסטרליות. והפעם, בחורה מדליקה בשם פיפ. כאן אפשר לראות את המובייל שלה.
אז כבר גזרנו סוסים וסרטים כמובן שיש (אספנות יתר, כן?). ואני מאמינה שבסוף השבוע כבר יהיה מובייל מושלם.


עד אז, תודה לכל המבקרים והקוראים.
אתם מוזמנים גם להגיב פה, בבלוג.
נשיקות! <3 עינת





אין תגובות: